Marketing college, Marketing en linkbuilding collectief

By

Offline marketing | De kracht van de folder

In sommige gevallen kun je simpelweg niet om een folder heen. Lokale bedrijven zijn zeer gebaat bij folders, al is het alleen maar om als prijslijst of menukaart te fungeren. Denken we voornamelijk nog in online-markteing; legio mensen, vaak 55+, struinen als echte kortingstijgers ieder foldertje na wat in de bus valt, om de allerbeste koop te kunnen doen. Zowel grote als kleine ondernemingen kennen de kracht van de folder; we denken aan een Mediamarkt, Albert Heijn, maar ook de Pizzeria om de hoek. 

Waarom een folder?

Het moge duidelijk zijn; de reclame-folder is een onontbeerlijke marketing strategie voor zowel fysieke, als online-winkels. De meeste producten lenen zich om in folder-vorm aan te bieden. Valt er een koopje online te behalen, dan surft je doelgroep net zo gemakkelijk even naar je website. Mooi voordeel hiervan zijn niet alleen de verkopen, maar vaak ook een waarneembare stijging in zoekresultaten van je website.

Zoekmachines nemen immers waar dat personen rechtstreeks de URL intoetsen van jouw domein; het websiteverkeer neemt toe, wat voor een PA/ DA stijging zorgt. Er zijn dus serieuze voordelen te behalen. De investering in een folder zijn relatief laag te noemen. Op doe-het-zelf folder ontwikkelingswebsites stel je zelf je folder samen en kun je direct bestellen

Druk2Go

Op sites als Druk2Go wordt je een volledig scala geboden van designs en stockfoto's om snel aan de slag te gaan. Zelf een folder maken via Druk2Go: bezoek de site.

Visit Us On Google PlusVisit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On YoutubeVisit Us On PinterestCheck Our Feed

Google+ | Website informatie