Marketing college, Marketing en linkbuilding collectief

By

Profiteren met no cure no pay SEO

We hadden al no cure no pay makelaars, verzekeringen en automonteurs. Op het gebied van marketing, en dan met name de vindbaarheid, kun je nu ook hulp op basis van no cure no pay inschakelen. Ja, je hoort het goed. Je hoeft pas te betalen wanneer je optimaal vindbaar bent.  Het optimaliseren van de vindbaarheid van een website wordt SEO genoemd. Dit staat voor Search Engine Optimization, in het Nederlands vertaald; zoekmachine optimalisatie. Omdat SEO een langdurig en tijdrovend proces is, wordt er door de meeste bedrijven hulp bij inschakelt. Zoekmachine optimalisatie is echter geen exacte wetenschap, je kunt nog zo je je best doen, Google bepaald uiteindelijk waar je komt te staan. Daarom biedt SEO op no cure no pay basis voor veel bedrijven de uitkomst.

Teleurgesteld in je SEO bureau?

Online marketing en zoekmachine bureaus zijn de laatste jaren als paddenstoelen uit de grond geschoten. Meer dan eens kom ik relaties tegen die het beeld schetsen van een markt vol cowboys. Bedrijven die uit zijn op snel geld verdienen. Heb je ook dergelijke ervaringen en ben je teleurgesteld in je huidige partner? Schakel dan een partner in die op basis van no cure no pay de zoekmachine optimalisatie kan verzorgen. Deze bedrijven kunnen dit alleen doen als ze zeker van hun zaak zijn!

Waarom SEO op basis van no cure no pay

Bij no cure no pay SEO hoef je alleen te betalen bij resultaat, is er geen ‘cure’, dan hoef je ook niet te betalen. Dat betekent concreet; wordt je nog niet goed gevonden in de zoekmachines? Dan kost het ook geen geld. Zodra je wel de gestelde doelen behaald, ontvang je elke maand een factuur. Dat vind je waarschijnlijk helemaal niet erg, want als je zo ver bent verdien je ongetwijfeld al veel aan het organische bezoek naar je website.

Geen omkijken naar SEO

De meeste bedrijven die kiezen voor een zoekmachine optimalisatie proces op basis van no cure no pay, doen dat om een stok achter de deur te houden. SEO kan kostbaar zijn als je met de verkeerde partij in zee gaat. Beginnende bedrijven moeten bovendien voorzichtig met het budget omgaan, er zijn niet altijd duizenden euro’s beschikbaar voor de optimalisatie. Als je pas hoeft te betalen bij resultaat, werkt het SEO bureau eigenlijk gratis voor je in het begin.

Je hoeft zelf niet meer om te kijken naar de SEO want je partner is er net zo veel bij gebaat om succes te hebben. Mede daardoor kan je een stuk sneller resultaat bereiken als je op deze manier een zoekmachine optimalisatie traject in gaat. Het enige wat een zoekmachine bureau nodig heft zijn de url’s en bijbehorende zoekwoorden die hoge in Google moeten komen.

Een compleet SEO traject bestaat uit veel verschillende factoren die we helaas niet allemaal kunnen toelichten in dit bericht. Het belangrijkste is dat uw SEO partner al het werk uit handen neemt, het ruilen van links, het aanmelden bij bedrijfsgids, het schrijven van blog artikelen, het wordt allemaal geregeld!

Hoe wordt het resultaat gemeten?

U bent niet de enige die zich afvraagt hoe een dergelijk traject in zijn werk gaat. Het klinkt misschien nog een beetje vaag maar het is eigenlijk heel simpel. We stellen van te voren bepaalde doelen, meetpunten die voor beide partijen inzichtelijk zijn. Periodiek gaan we evalueren en checken of de gestelde doelen al bereikt zijn.

Er zijn meerdere aspecten die je kan meten. Dit kan in overleg bepaald worden. Bij voorkeur meten wij het succes van de SEO door de posities of het aantal leads te analyseren, via de voorgaande link vindt u diverse handige modellen om het rendement in kaart te brengen. Dit zijn de aspecten waar wij invloed op hebben als we uw sites hoger willen krijgen. Dit zijn bovendien prima meetpunten omdat de statistieken eenvoudig te achterhalen zijn met Google Analytics en Webmastertools bijvoorbeeld.

Succes op de lange termijn

Je bent waarschijnlijk niet aan je onderneming beginnen om morgen weer wat anders te gaan doen. We gaan er vanuit dat je op de lange termijn succes wil behalen. SEO kan daar een enorme bijdrage aan leveren, en een betere constructie dan no cure no pay kunnen wij niet bedenken. Het is dé manier om een succesvolle lange termijn samenwerking op te bouwen waarbij beide partijen voordeel genieten.

Visit Us On Google PlusVisit Us On FacebookVisit Us On TwitterVisit Us On YoutubeVisit Us On PinterestCheck Our Feed

Google+ | Website informatie