Marketing college, Marketing en linkbuilding collectief

By

Razendsnel applicaties ontwikkelen met low-code development

Het komt steeds vaker voor dat de capaciteit van de IT-afdeling vrijwel volledig wordt gebruikt om bestaande applicaties draaiende te houden. Daarbij wordt de uitdaging voor de CIO nog groter, doordat de vraag naar applicaties die de organisatie moeten ondersteunen en laten groeien steeds groter wordt.

Applicaties moeten dus steeds sneller worden ontwikkelt, waardoor het aantal beschikbare ontwikkeluren per applicatie flink afneemt. Maar er is een oplossing om toch aan de toenemende vraag te kunnen blijven voldoen, namelijk applicatieontwikkeling met low-code development.

Low-code development, wat is dat?

In tegenstelling tot het traditionele handmatige coderen, wordt er bij low-code development vrijwel geen handmatige code gebruikt. Daarom wordt low-code ook wel no-code genoemd. Een applicatie wordt op een visuele manier ontwikkelt, waarbij er gebruik wordt gemaakt van eerder ontwikkelde modules. Deze modules zijn verkrijgbaar in de App Store van Mendix. Doordat modules slim worden hergebruikt, kan de ontwikkeltijd tot wel zes keer worden ingekort. Reden genoeg om voor deze nieuwe ontwikkelmethode te kiezen!

Low-code development nog niet door iedereen omarmt

Ondanks dat low-code development grote besparingen kan opleveren op de ontwikkeltijd en dus ook op ontwikkelkosten, zijn nog niet alle ontwikkelaars overtuigd. Het traditionele ontwikkelen geeft ontwikkelaars het gevoel dat ze veel vrijheid hebben bij het ontwikkelen, in tegenstelling tot bij low-code ontwikkelplatformen zoals Mendix.

Hoewel het in essentie klopt dat je met low-code development minder vrijheid hebt, betekent het niet dat low-code minder mogelijkheden biedt. Bovendien gaat het er uiteindelijk om dat een applicatie goed werkt en doet wat hij moet doen. Applicaties die met low-code zijn ontwikkelt, werken in meer dan 90% van de gevallen beter dan apps die met traditionele methoden zijn ontwikkelt. Daarnaast kan low-code ook het gevoel van vrijheid geven, doordat er naast de standaard modules ook mogelijkheden zijn om eigen widgets en modules vorm te geven.

Waarom low-code de toekomst is

Ondanks dat nog niet alle traditionele ontwikkelaars vol inzetten op low-code development, staat het zo goed als vast dat deze ontwikkelmethode de toekomst is. Low-code biedt namelijk een aantal grote voordelen ten op zichtte van andere ontwikkelmethoden:

Zoals gezegd is de kwaliteit van de apps die met low-code zijn ontwikkelt in meer dan 90% van de gevallen hoger dan die van apps die op traditionele wijze zijn ontwikkelt.
Doordat er gebruikt wordt gemaakt van standaard modules, is de kans op bugs veel kleiner. Bovendien hebben veel low-code platformen een feedbackknop, waarmee gebruikers snel en eenvoudig bugs kunnen rapporteren.
De ontwikkeltijd met low-code development is tot wel zes keer korter dan met traditionele ontwikkelmethoden. Daardoor blijft er meer tijd over voor innovatie en worden de ontwikkelkosten bovendien stukken lager.

Is low-code ook iets voor jouw bedrijf?

De voordelen van low-code development zijn dermate groot, dat het op zijn minst interessant is om eens vrijblijvend het gesprek met een ontwikkelaar aan te gaan die low-code kan ontwikkelen. Een voorbeeld van een bedrijf dat veel ervaring heeft opgedaan met low-code is Gillz uit Alphen aan den Rijn. Ben je na het lezen van dit artikel geïnteresseerd in de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Ga dan zeker het gesprek met Gillz aan.

Deze advertorial is geplaatst door (Sjoerd Hansen), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

By

Influencer marketing Instagram

Influencer marketing is een steeds vaker voorkomend begrip. Wat houdt Influencer marketing in? Een influencer is iemand die vaak actief is op social media en een groot aantal volgers heeft in een bepaalde doelgroep, de Influencer kan deze doelgroep makkelijk bereiken omdat zij hem/haar volgen omdat zij geïnteresseerd zijn in het gene wat de Influencer doet. Bedrijven kunnen gebruik maken van zo een Influencer om hun product, dienst of merk in kaart te brengen bij een bepaald gekozen doelgroep. Influencer marketing is mogelijk op verschillende social media…

 

Instagram Influencer Marketing

 

Dus ook op Instagram, Instagram is wellicht het beste mediakanaal om Influencer marketing toe te passen. Dit komt doordat er op Instagram veel visuele posts worden geplaatst en uit onderzoek is gebleken dat visuele posts het meeste engagement creëren. Engagement is een optelsom van likes en comments op Instagram. Een bedrijf kiest een Influencer die goed overeenkomt met het gene dat het bedrijf graag wil uiten, puur omdat de boodschap dan betrouwbaarder overkomt bij de volgers. Wanneer een Influencer een post plaatst die niet past bij hetgeen waarom de Influencer bekend staat, zal er minder aandachtig naar gekeken worden omdat het wordt opgevat als reclame.

 

Verschillende soorten influencers

 

Er zijn verschillende soorten Influencers actief op Instagram, je hebt micro Influencers, macro Influencers en celebraties. Wat is het verschil tussen deze Influencers? Hetgeen wat deze Influencers scheidt is eigenlijk het volgersaantal.

 

Micro Influencers hebben vaak een volgersaantal variërend tussen de 5.000-25.000, er vindt veel interactie plaats tussen Influencer en volgers omdat de Influencer erg betrouwbaar overkomt en gevolgd wordt omdat ze dezelfde interesses hebben als de Influencer.

 

Macro Influencers hebben een hoger volgersaantal, meestal variërend van 25.000 tot 200.000. Er vindt minder interactie plaats tussen volgers en Influencer, de macro Influencer heeft wel een groter bereik dan een micro Influencer.

 

Ten slotte hebben we nog de celebraties, vaak met een groot volgersaantal boven de 200.000, deze celebraties zijn bekend om wat zij uitoefenen. Denk hierbij aan profvoetballers of een bekende zangeres. Er vindt weinig interactie plaats met de volgers maar een celebratie heeft vaak wel een gigantisch bereik.

 

Een ander verschil dat deze drie soorten Influencers van elkaar scheidt is de vergoeding, het gebruikmaken van een Influencer is niet kosteloos. Zoals je wellicht verwacht is een micro influencer goedkoper dan een celebratie. Voor bedrijven is hierin genoeg keuze, afhankelijk van het budget dat een bedrijf heeft voor het toepassen van Influencer marketing.

 

Een Influencer vraagt namelijk een vergoeding voor een post die hij/zij plaatst. Voorheen was het vooral dat een bedrijf een product gratis opstuurde naar een Influencer waarna deze Influencer het product ging promoten. Tegenwoordig is het zo dat een Influencer dus een geldelijke vergoeding vraagt, de hoogte van de vergoeding kan per Influencer enorm verschillen. Daarnaast is het zo dat er een afspraak gemaakt kan worden van hoelang de post moet blijven staan. Zo kan er overeengekomen worden dat een bepaalde post 24 uur blijft staan voor een lager tarief of dat de post permanent moet blijven staan voor een hoger tarief.

 

Conclusie Influencer Marketing

 

Kortom, er is op Instagram voor elk bedrijf wel een geschikte Influencer te vinden. Er zijn verschillende soorten Influencers, tegen variërende prijzen waaruit bedrijven kunnen kiezen. Uiteindelijk ligt het altijd aan het bedrijf en de doelstellingen die zijn vastgesteld voor het toepassen van Influencer marketing.

Tip: Kijk een op deze Influencer Marktplaats met haar eigen Agency

By

iPhone 7 scherm vervangen bij iPhone Reparatie Shop

iPhone 7 scherm vervangen

Een iPhone 7 is een vrij kostbaar apparaat. Hij is zeker zijn geld waard met al zijn functies en mooie uitstraling. Maar toch is het een gebruiksvoorwerp waar u zuinig op moet zijn.  U neemt uw iPhone 7 mee in uw werktas en kunt er overal op bezig zijn, prive en zakelijk. Dat heeft zo zijn voordelen, maar ook nadelen. Een nadeel is dan dat uw iPhone 7 ook wel eens uit uw vingers kan glippen door een duwtje of andere oorzaak.

En dan is het gevaar groot dat er door de valpartij een barst in uw scherm kan komen, groot of klein. U twijfelt of u uw iPhone 7 scherm moet vervangen, is de scheur door en door?

Of is het slechts een flinke kras? In zo’n geval van twijfel kunt u beter uw iPhone 7 scherm even laten controleren in een van onze zaken van iPhonereparatieshop.be  Want als het iPhone 7 scherm inderdaad gescheurd is, loopt u het risico op vochtschade. Door de scheur kan immers vocht binnensluipen en door corrosie kunnen inwendige onderdelen aangetast worden en uit gaan vallen. En een vochtschade behandeling is aanzienlijk duurder dan een  iPhone 7 reparatie.

Bij New Phone Repair liggen de originele iPhone 7 schermen klaar ter vervanging

Komt u in onze zaak dan controleert een van onze monteurs uw iPhone 7 scherm. Misschien heeft u geluk en is er niets aan de hand, misschien moet er toch een iPhone 7 scherm vervanging plaatsvinden. Een iPhone 7 schermvervanging lijkt een grootse reparatie, maar dit is niet zo. Een iPhone 7 scherm vervanging is voor onze monteurs een redelijk eenvoudige iPhone 7 reparatie, zij hebben een iPhone 7 schermvervanging al vaak uitgevoerd. Zij vervangen het hele iPhone 7 scherm door een origineel nieuw iPhone 7 scherm. En op deze iPhone 7 scherm vervanging krijgt u vervolgens garantie.

New Phone Repair is gecertificeerd om iPhone 7 schermen te vervangen

Onze technici hebben de nodige opleidingen gevolgd om deskundige iPhone 7 reparaties uit te voeren. Voor hen is een iPhone 7 schermvervanging een peulenschil. Het meest geavanceerde gereedschap wordt bij de iPhone 7 ingezet, zo loopt u totaal geen risico op persoonlijk gegevensverlies. Terwijl onze monteurs de iPhone 7 schermvervanging uitvoeren, drinkt u een lekkere kop koffie.

Kijk voor meer informatie op Mijngsmreparatie.be

By

Snelle levering van een EPC te Antwerpen.

Hebt u een EPC of elektriciteitskeuring nodig voor een woning te Antwerpen?

Indien u uw woning wilt verkopen zal u altijd een energieprestatiecertificaat en elektriciteitskeuring nodig hebben .
Indien u uw woning wilt verhuren hebt u enkel een EPC nodig.

We maken het eenvoudig voor u. Snelle afspraak en duidelijke prijzen alles inbegrepen (BTW, verplaatsing, etc.).

Wij gaan prat op een snelle en duidelijke dienstverlening:

  • Een EP-inspectie (moet er zijn zodra u te koop stelt) kan altijd binnen de 8 dagen.
  • Voor een elektriciteitskeuring (moet er pas zijn bij het verlijden van de akte) moet u rekening houden met een wachttijd van ruim 2 weken.

Vraag een vrijblijvende offerteaan.

Lees ook de reviewsvan vorige klanten.

By

Future-proof banen: onze top 5 vacatures voor dit jaar

Met de snelle wereldwijde automatisering lijkt het een kunst te worden: een functie bekleden die toekomstbestendig is. Welke banen geven de nodige zekerheid en zijn future-proof? Een goed bezochte vacaturesite met een compleet overzicht van alle beschikbare banen kan hierbij een mooie impressie geven. Een impressie van de (nationale) verschuivingen en opkomende trends op de dynamische en moderniserende arbeidsmarkt. Werktaken die aanvullend zijn voor de robots en machines blijken belangrijk te zijn en deel uitmakend van een reeks veelbelovende vacatures voor de nabije toekomst. Daarnaast, logischerwijs, hebben we vacatures in het vizier die niet gevoelig zijn voor mogelijke automatisering, dus waarbij we afhankelijk blijven van de menselijkheid.

We gaan nu onze persoonlijke samengestelde top 5 presenteren. Een opvallende reeks van vacatures die ons inziens bestendig zijn voor de turbulente futuristische arbeidsmarkt.

Vacature nummer 5: Kok!

Had je als eerste voorbeeld een futuristische vacature verwacht, dan zit je er even naast. Waar we in de introductie op doelden: sommige zaken blijven afhankelijk van de menselijke touch. Een mens in de keuken combineert complexiteit en kunde met een creatieve tint. En jij hoeft niet te koken en kunt (in goed gezelschap) genieten van culinaire hoogstandjes en een andere omgeving. Op een vacaturesite kun je goed zien dat veel kokvacatures geruime tijd niet ingevuld worden, tot wel twee maanden. De moeilijkst in te vullen vacature is die voor souschef.

Vierde in de lijst: HR

Werving en selectie gedijt steeds meer op data-analyse. Voor succes qua aanwas van nieuw talent wordt het steeds belangrijker om online meer met machine-learning te doen en haarscherp te blijven monitoren op online ontwikkelingen. Human resourcemedewerkers hebben de grootste slagingskans wanneer ze hun slimme persoonlijke blik combineren met toepassing van nieuwe analytics software.

Nummer 3: Bezorger

De toenemende populariteit van online voedsel en retail bezorgingsdiensten beïnvloedt de vraag naar bezorgers. De complexiteit neemt toe en daarmee vraag naar specialisten. Logistieke specialisten op het gebied van optimalisatie van processen naadloos laten aansluiten met logistieke procedures. De opkomende automatiseringen bepalen een groot gedeelte van de logistieke sector. Feit is dat vooralsnog een groot stuk van de sector niet kan worden geautomatiseerd, vandaar de blijvende vraag naar personeel in deze tak van sport.

Top 2: Vacatures in de zorg

Door de hogere levensverwachting stijgt het aantal ouderen in onze samenleving. Onderzoeken wijzen uit dat vacature verpleger/verpleegster moeilijk te vervullen is. De volgende trede zijn de gespecialiseerde functies zoals Verzorgende Niveau 3, die soms wel 2 tot 3 maanden open blijven staan. Hierin staat voorop dat het draait om specialisaties die niet door machines kunnen worden uitgevoerd. Een menselijke benadering met sterke communicatieve en sociale eigenschappen en zeer veel geduld en toewijding.

De winnaar van vandaag: Cybersecurityexpert

Iets wat wellicht nog niet in de dikke van Dale is opgenomen, de cybersecurityexpert. Door de hoge frequentie van cyberaanvallen neemt de vraag bij specifieke werkgevers toe naar medewerkers die op kundige programmeer wijze en inzicht het bedrijf de juiste online bescherming kunnen bieden. Nederland is één van de koplopers wereldwijd, met Amsterdam als belangrijkste internetknooppunt van deze planeet. De HSD (The Hague Security Data) is een van de belangrijkste clusterfirma’s op het gebied van online security. Qua toename van specifieke vacatures op dit gebied mogen we ook spreken van enorme stijgingen. Een interessante specialisatie dus om je bijvoorbeeld als ICT trainee/student je aandacht te geven.

By

Hoe de perfecte factuur maken?

Een factuur maken is misschien niet het leukste klusje voor een ondernemer, maar het is wel
een goed teken. Het betekent namelijk dat jij met succes een product of dienst geleverd hebt
aan de klant. Tijd om die welverdiende factuur te maken en te sturen! Maar hoe maak je de
perfecte factuur?
Als ondernemer focus jij je waarschijnlijk vooral op een professionele uitstraling en duidelijk
prijsvermelding op de factuur. Dit zijn natuurlijk belangrijke onderdelen, maar om de beste
factuur te maken moet je ook aan een hoop andere zaken denken.
 

Wat staat er op een complete factuur?

 
Een complete factuur voldoet altijd aan de eisen van de Belastingdienst. Daarnaast moet de
klant duidelijk zien om welk product of dienst het gaat en wat het openstaande bedrag is. Er
zijn een aantal gegevens die je verplicht moet vermelden op de factuur en een aantal andere
gegevens genaamd de factuurregels.
 

Wat zijn de verplichte gegevens?

 
Zoals gezegd, voldoet een complete factuur aan de regels van de Belastingdienst. Om jouw
factuur compleet en fiscus-proof te maken, dien je de volgende gegevens te vermelden:
 De volledige bedrijfsgegevens
 De gegevens van jouw klant inclusief adres
 Het btw-nummer
 Het KvK-nummer
 De factuurdatum
 Het factuurnummer
 

Wat zijn de overige factuurregels?

 
Naast de verplichte gegevens, zijn er nog een aantal gegevens die je op de factuur moet
vermelden. Namelijk de factuurregels. Hiermee maak je duidelijk wat de voorwaarden en
regels zijn van de factuur. Vermeld daarin in ieder geval:
 Een beschrijving van het product of dienst
 De leverdatum
 Het bedrag exclusief btw
 Het btw-tarief (6 of 9 procent)
 Het te betalen btw-bedrag
 Het totaalbedrag
 
Naast deze gegevens is het nog onmisbaar om te vermelden binnen welke termijn de factuur
betaalt dient te worden. Dat is in dit geval hetzelfde als de vervaldatum van de factuur.
 

Tips voor de beste factuur

 
Een laatste tip voor het opstellen van de beste factuur is er eentje op rekening mee te
houden. Iedere ondernemer wil dat de facturen zo snel mogelijk betaald worden en dat kan.
Door een betaallink toe te voegen aan jouw factuur, maak je het voor de klant makkelijk om
snel te betalen. Je kan bijvoorbeeld een IDEAL-betaallink toevoegen aan jouw factuur. Het
enige dat de klant hoeft te doen, is op de link klikken en de betaling afronden in zijn of haar
bank.
 

Maak snel een factuur met een factuur template

 
Om snel jouw klanten facturen te sturen, kun je kiezen om een gratis factuur template te
downloaden. Met een template kun je snel facturen versturen en maken in Excel. Het
 
voordeel hiervan is dat het gratis en laagdrempelig is. Doordat de meeste desktops over het
Office-pakket beschikken, kun je direct aan de slag gaan. Indien jouw desktop niet beschikt
over Excel, kun je gratis gebruik maken van Google Spreadsheets. Verder is het een kwestie
van gegevens invullen en versturen. Dankzij een factuur template kun jij dus razendsnel een
factuur sturen.
 

Maak de perfect factuur met een factuurprogramma

 
Verstuur jij meerdere facturen per maand naar verschillende opdrachtgevers? Dan ben jij
Excel ontgroeid en moet je factureren met een factuurprogramma. Dankzij de software maak
je snel professionele facturen in jouw eigen huisstijl. Je kunt factuur software ook koppelen
met bijvoorbeeld je boekhouding, daardoor worden de betaalde facturen automatisch
verwerkt. Dankzij een factuurprogramma gaan een hoop processen automatisch, dus
bespaar je een hoop tijd en verklein je de kans op fouten.

By

Waarom naar New Phone Repair voor een professionele iPhone reparatie?

New Phone Repair is een gecertificeerde repairshop, met meerder zaken in België, waar professionele iPhone reparaties uitgevoerd worden. Waaruit bestaat de professionaliteit van New Phone Repair?

–        Zij hebben gediplomeerde monteurs in dienst

–        Zij gebruiken geavanceerd modern gereedschap tijdens de iPhone reparatie

–        Vervangende onderdelen tijdens de iPhone reparatie zijn altijd van het originele iPhone merk

U loopt bij New Phone Repair dus totaal geen risico als u daarnaartoe gaat voor een iPhone reparatie. New Phone Repair voert snelle deskundige iPhone reparaties uit, met garantie. Bovendien zijn de iPhone reparatie-tarieven bij New Phone Repair heel goed betaalbaar!

iphonereparatieshop.be

By

Stap voor stap met direct mail aan de slag

Mail versturen per post

In de basis is het inzetten van direct mail niet zo lastig, maar wil je een campagne succesvol maken, dan zal je het doordracht moeten aanpakken. Het is niet voor niets dat er bedrijven zijn (zoals bijvoorbeeld https://www.mail-succes.nl/) die van direct mailing hun vak hebben gemaakt. Er komt namelijk veel meer bij kijken dan je in eerst instantie zult denken. Om je op weg te helpen in het succesvol inzetten van direct mailing, bespreken we in dit blogartikel een aantal belangrijke stappen die je als leidraad kunt gebruiken als je besluit om deze marketingvorm voor jouw bedrijf in te zetten. Doe er je voordeel mee!

Stap 1: Bepaal je doel

Om een marketingcampagne achteraf te kunnen meten, is het van groot belang dat je vooraf doelen stelt. Bepaal dus eerst wie je doelgroep is en wat het doel van je campagne is. Gaat het om het werven van nieuwe klanten, wil je dat klanten die al een tijdje geen producten of diensten hebben afgenomen opnieuw actieve klanten worden of wil je de omzet onder je huidige klanten een flinke impuls geven? En wat zijn binnen die doelstellingen concrete resultaten die je wilt realiseren? Ben je bijvoorbeeld tevreden als je uit 500 verstuurde direct mails 10 nieuwe klanten haalt?

Stap 2: Bepaal je strategie

Denk hierbij aan zaken zoals de vorm waarin je de direct mail stuurt. Wordt het een pakketje, een brief of misschien wel kaart? Denk ook na over de opvolgacties die je gaat ondernemen nadat de mailing is verstuurd. Bijvoorbeeld na hoeveel dagen je na het versturen bedrijven gaat nabellen of een tweede mailing stuurt zodat je extra opvalt.

Wat ook goed kan uitpakken, is dat je ervoor kiest om in een specifieke periode van het jaar een mailing te verzenden. Stel je hebt een boekhoudkantoor. Dan kan het effectief zijn als je aan het eind van een kwartaal een mailing voor bijvoorbeeld een gratis check op de belastingaangifte verstuurd. Ondernemers die ontevreden zijn over hun boekhouder of twijfels hebben of ze hun werk wel goed doen maar nog niet zijn overgestapt, maken hoogstwaarschijnlijk graag gebruik van je aanbod. Zo kan een gratis (en natuurlijk goed uitgevoerde) check nieuwe klanten opleveren.

Stap 3 Zorg voor een kwalitatief hoogstaand adressenbestand

Om te voorkomen dat je onnodig veel kosten maakt voor adressen die niet kloppen of dubbel in je adressenbestand staan, is het van groot belang dat je zorgt voor een up-to-date adressenbestand. Lukt het je niet om een dergelijk bestand zelf te maken, schakel dan een direct mailing specialist in die dergelijke bestanden voor je kan verzorgen. Tuurlijk kost een specialist geld, maar het werken met een slecht adressenbestand kost je vrijwel zeker nog veel meer!

Stap 4: Stel een pakkende boodschap op

Hoe goed je jouw direct mailing ook voorbereid, als de boodschap van de mailing je doelgroep niet weet te pakken, dan is alle moeite voor niks geweest. Onderschat deze stap dan ook niet en werk aan de hand van een opbouw waarvan de effectiviteit al is bewezen. Een voorbeeld van een dergelijke aanpak is de AIDA aanpak:

  • Attentie: De titel van je boodschap moet ervoor zorgen dat je doelgroep jouw boodschap wilt lezen
  • Interest: In de eerste alinea moet direct duidelijk zijn op welk ‘probleem’ of behoefte je boodschap inspeelt en waarom je doelgroep verder moet lezen.
  • Desire: Nu je doelgroep heeft besloten om jouw boodschap verder te lezen, is het van belang dat je ze zo ver krijgt dat ze denken ‘ja, van dit aanbod wil ik gebruik maken!’ Dat gevoel kun je sneller opwekken als je schaarste of een tijdslimiet aan je aanbod koppelt.
  • Action: maak helder wat de vervolgstap is: wat moet je doelgroep doen om van je aanbod gebruik te maken?

Stap 5: Direct mail versturen

Wanneer je je boodschap goed hebt uitgewerkt, is het tijd om je direct mail te versturen. Dit kun je het beste via een direct mailing specialist laten verzorgen. Dergelijke bedrijven kunnen vaak voordelige verzendtarieven aanbieden, omdat ze voor veel bedrijven de verzending regelen. Ook is het vaak veel voordeliger om direct mail drukken en versturen bij een specialist onder te brengen, omdat ook de drukkosten vele malen lager liggen doordat ze grote hoeveelheden direct mail drukken.

Denk aan de details

Bedrijven krijgen vaak veel reclame in hun brievenbus, daardoor is het zaak om op te vallen tussen de stapel reclame. Dat kun je bijvoorbeeld doen met een opvallende kleur envelop of door een weggever in de envelop te doen. Op die manier wek je de nieuwsgierigheid om te kijken wat er in de envelop zit. Wees creatief en je zult zien dat dergelijke simpele, maar zeer effectieve, tactieken je respons verhogen!

By

Goede teksten met taalstudenten

Vroeger was het voor een goede online tekst voldoende om deze vol te proppen met de zoekwoorden waarop je gevonden wilde worden. Dat de tekst daar saai, onleesbaar en een overduidelijk verkooppraatje werd, maakte niet uit. Gelukkig wordt google steeds slimmer, en is het doel van de zoekmachine om haar lezers zo goed mogelijke websites voor te schotelen. Dat betekent niet alleen dat het zoekwoord op de tactische plekken terug moet komen, maar ook dat het goed leesbare content moet betreffen.

Online schrijven verandert

Dat heeft een dubbele insteek: enerzijds wil google haar zoekers een zo goed mogelijk antwoord op hun vragen geven. Anderzijds wordt de concurrentie online steeds groter, en wordt het hoe langer hoe moeilijker om nog op te vallen. Om te blijven hangen, zul je daarom content moeten aanbieden die opvalt en je lezer op een bepaalde manier raakt. Daarbij gaat het minder om kennis van technische seo, en meer om een gevoel voor taal.

Platform marketingmed publiceerde onlangs een opiniestuk van een gewezen literatuurstudent, die min of meer het vak inrolde. Het hele stuk kun je hier lezen.

Belangrijkste lering van het stuk? Taal- en literatuurstudenten, die eerst vrij beperkt waren in hun mogelijkheden op de arbeidsmarkt, kunnen zomaar een hele nieuwe categorie werk voor hen open zien gaan. Het internet zit te springen om goed geschreven teksten, en mensen met een literatuur achtergrond kunnen deze bieden.

De toekomst van de arbeidsmarkt voor content

De fijne kneepjes van het SEO en contentmarketingvak, zijn relatief eenvoudig online te leren. Iedereen met een gevoel voor taal, kan zich de punten waar op gelet moet worden voor een goede SEO tekst eigen maken. Maar niet iedereen met kennis van deze punten, kan zomaar een taalgevoel ontwikkelen dat er nog niet is. 

De content marketeers van de toekomst hebben dus deze basis van een uitmuntend taalgevoel. Met sites als Frankwatching en Dutch Cowboys is het geen kunst om jezelf op de hoogte te houden van de nieuwste trends in online marketing. De manier is om deze op een creatieve manier voor jouw bedrijf te laten werken. Precies het soort creativiteit dat mensen met een literaire achtergrond vaak hebben. 

By

De perfecte marketingshoots met deze camera’s

Canon's traditie om zijn digitale camerareeks iedere januari te vernieuwen zet zich in 2018 voort, met de nieuwste selectie die is aangekondigd tijdens het CES is Las Vegas.
Als je verwachtte dat EOS en Rebel DSLR's er weer bij zouden zijn zal je behoorlijk teleurgesteld zijn, maar Canon heeft de PowerShot-serie weer eventjes opgefrist.

We geven jullie met plezier een overzicht van de beste camera's die je kan gebruiken voor elk marketing doeleinde. Is het voor een fotoshoot, een productshoot, een eventshoot, enz.. Onderstaande camera's helpen je met geweldige foto en video:

 

PowerShot SX540 HS

De beste superzoom voor dit jaar is de PowerShot SX540 HS, voorzien van 50x optische zoom en een razendsnelle nieuwe Digic 6-processor. Gewapend met een bereik van 24-1200mm en een 20,3 MP CMOS-sensor kan deze camera ook beschikken over 1080/60p HD-video. WiFi en NFC zijn ook inbegrepen.

Sleutelspecificaties:

• 50x (24-1200mm equivalent) optische zoom
• 20.3MP CMOS-sensor
• 1080/60p video
• WiFi- en NFC-ondersteuning
 

 

PowerShot SX420 HS

De SX420 HS is een kleine update ten opzichte van het model van vorig jaar, met een kleinere behuizing en een comfortabelere vorm. De camera, die is gebouwd rondom een 42x optische zoomlens (2x meer dan zijn voorganger), kan ook MP4-video schieten, zodat je makkelijker kunt delen zonder te transcoderen. Zodra hij deze zomer wordt uitgegeven zou hij $299,99 op moeten brengen.

Sleutelspecificaties:

• 42x (24-1008mm equivalent) optische zoom
• 20MP sensor
• 720p video in MP4-formaat
• WiFi- and NFC-ondersteuning
• Adviesprijs

 

PowerShot ELPH 360 HS

De compacte PowerShot ELPH-serie moet voortaan buigen voor een nieuwe koning, de ELPH 360 HS – met 12x optische zoom, een verbeterde CMOS-sensor met 20 megapixels, en optische beeldstabilisatie.

Sleutelspecificaties:

• 12x optische zoom
• 20MP CMOS-sensor
• Optische beeldstabilisatie
• 1080p video-opname
• WiFi- en NFC-ondersteuning
• Verkrijgbaar in het zwart, zilver, en paars
 

 

PowerShot ELP 180

Mocht je niet zoveel willen uitgeven aan een zakcamera, dan is er altijd nog de PowerShot ELPH 180. Het nieuwe instapmodel van de ELPH-serie combineert een goedkope 20MP CCD-sensor en digitale beeldstabilisatie met een relatief korte 8x optische zoom.

Sleutelspecificaties:

• 8x optische zoom
• 20MP CCD-sensor
• 720p video
• Verkrijgbaar in het zilver en rood

 

PowerShot ELPH 190 IS

Iets beter dan de 180 is de PowerShot ELPH 190 IS, die er WiFi, NFC, optische beeldstabilisatie, en een langere 10x optische zoomlens op aansluit.

Sleutelspecificaties:

• 10x optische zoom
• 20MP CCD-sensor
• Optische beeldstabilisatie
• 720p video
• WiFi- and NFC-ondersteuning
• Verkrijgbaar in het zwart, rood, en blauw

 

Bron: Reviewgigant
 

By

Glasvezel voor bedrijven? Snelheid belangrijke eis!

Elk bedrijf, klein of groot, kan niet groeien zonder een perfecte glasvezelverbinding. Tegenwoordig zijn er meerdere betaalbare oplossingen voor ultrarsnel internet op de markt. Bijna alle organisaties hebben een zwaar internetverbruik, met extra behoefte aan beveiligingssupport. Als gevolg hebben nieuwe technologieën en internetoplossingen de markt overgenomen, hierdoor zijn mensen en klanten in staat om taken beter en sneller te voltooien. Deze zeer goede en betrouwbare internetoplossingen zijn geschikt voor elk type van bedrijf, van startups tot middelgrote en zeer grote bedrijven, die werken met programma’s voor meerdere gebruikers en gebruikers op afstand. Dit zorgt voor een enorme boost van de productiviteit van een bedrijf.

Glasvezelverbindingen

Glasvezelverbindingen zijn vandaag de dag niets nieuw meer. In de afgelopen jaren is het aantal bedrijven dat glasvezel gebruikt opmerkelijk gestegen. Buiten een snelle download- en uploadsnelheid en betrouwbaarheid, biedt deze verbindingsmanier een waaier aan voordelen.

Hoge Snelheid

Glasvezelnetwerken zijn een stuk sneller dan zijn tegenhangers. Het is beschikbaar in een breed gamma, variërend van 5Mbps tot 100Gbps, glasvezelverbindingen zijn een geschikte oplossing voor elk soort bedrijf.

Toegang tot de Cloud:

De Cloud, een bekwaam bedrijfstool, is onmisbaar geworden in bijna elk bedrijf. De buitengewone snelheid die glasvezelnetwerken bieden, geven de gebruikers makkelijk toegang tot relevante files en apps in de Cloud.

Betere Signaalsterkte:

Als u DSL of Ethernet gebruikt dan kan uw signaalsterkte soms zeer zwak worden. Vaak is de nabijheid van de gebruiker tot de modem recht evenredig met de verbindingssterkte. De netwerksterkte van glasvezelinternet fluctueert echter zelden.

Bandbreedte:

Ook als er geen ongelimiteerd gebruik aangeboden wordt, toch is de beschikbare bandbreedte zeer hoog.

Digital Subscriber Line

Digital Subscriber Line (DSL) is algemeen beschikbaar in twee varianten: ADSL en SDSL. Er is slechts één groot verschil tussen ADSL en SDSL – in ASDL kan een telefoonlijn gebruikt worden voor zowel oproepen als voor internet, maar in SDSL-verbindingen wordt de telefoonlijn hoofdzakelijk gebruikt voor internet. Enkele van de belangrijkste voordelen van DSL-internetservices zijn:

  • Kabelmodems zetten meerdere verbindingen op hetzelfde modemnetwerk dat kwetsbaar is voor defecten en dataverlies. DSL-verbindingen daarentegen verzekeren een vlotte internettoegang.
  • Aangezien de interface van DSL goed samengaat met ATM, WAN en andere technologieën, wordt telewerken veel handiger.
  • DSL biedt extreem hoge bandbreedtes.
  • Door het gebruik van DSL-services kan u goedkopere telefonie kosten verwachten van het telecombedrijf.
  • Kabel

Kabelinternet biedt indrukwekkende downloadsnelheden. Het kabelnetwerk heeft echter bepaalde nadelen – buiten de onregelmatige signaalsterkte, heeft kabelinternet vaak een lage uploadsnelheid (afhankelijk van het regionaal gebruik). Hoewel kabelservices geen goede optie zijn voor kritieke bedrijfsoperaties, is het toch gunstig om gewone zakelijke objectieven te behalen.

Zaken die op zoek zijn naar een oplossing supersnelle internet dat kan voldoen aan alle bandbreedtevereisten, hebben een ongelooflijke waaier aan keuzes.  Elk van deze opties – Glasvezel, DSL of kabel – komt met unieke voordelen en een aantal functies die bedrijven instaat stellen om volop te bloeien

By

Verpakkingen, van design tot in de winkel

Veel bedrijven zijn sterk afhankelijk van technieken voor printen en bedrukken. Het printen van verpakkingen is een van de dingen waar bedrijven zich mee bezighouden om hun producten te onderscheiden van de rest. Denk aan snoepverpakkingen of melkkartonnen, die zijn allemaal voorzien van een eigen design dat op de verpakkingen wordt gedrukt. De printprocessen van tegenwoordig zijn vergevorderd, de kwaliteit is hoogstaand en printfouten komen amper nog voor.

Maar voordat een design geprint kan worden, gaat daar nog een hele weg aan tevoren. Een bedrijf kiest niet zomaar de beste verpakking uit voor zijn product. Er is ook een marketingteam dat zich erover buigt wat de best verkopende verpakking zal zijn. De verpakking en het design moeten iets bepaald oproepen bij de consumenten zodat zij net voor dat product zullen kiezen. Het product en het merk moeten goed herkenbaar zijn, maar er moeten ook barcodes en labels opstaan of verplichte aangevingen zoals de ingrediënten en de voedingswaarden. Het design wordt dus zorgvuldig ontwikkeld en getest door verschillende devisies van het bedrijf.

Wanneer er een definitief ontwerp is gekozen, kan de productie van start gaan. Dat is wanneer er industriële printers ingeschakeld worden. Met een hot foil printerworden de verpakkingen geprint. Hier gaat het dan om de standaard verpakking. Daar moet dan nog veranderende informatie op geprint worden. Zo bijvoorbeeld de houdbaarheidsdatum. Daarvoor wordt er een THT printergebruikt, dat staat voor Tenminste Houdbaar Tot. Die wordt dus los van het design op het product geprint. Deze heeft een heel andere functie dan de verpakking. Een houdbaarheidsdatum staat er niet voor een marketingfunctie, maar omdat die verplicht informatief gemeld moet worden op producten.

Wanneer de verpakking helemaal af is, kunnen de producten verpakt worden in hun tertiaire verpakkingen om vervoerd te worden naar de leveranciers en uiteindelijk hun verkooppunten. Dan kunnen klanten weer hun lekkerste producten uitkiezen. 

By

Je vaardigheden verbeteren met een loopbaancoach

Wanneer je afstudeert is het zover: je moet je eerste stappen in de carrieremarkt zetten. Als je vers van de schoolbanken komt met je diploma in de hand, kan het allemaal wat overweldigend zijn. Om je voor te bereiden en met veel zelfvertrouwen te gaan solliciteren of aan je eerste job te beginnen, kan je gebruik maken van een loopbaancoach.

Een loopbaancoachstaat je bij om je persoonlijk functioneren te verbeteren, dat kan om de baan te kunnen krijgen die je heel graag wil, maar ook om jezelf te verbeteren in de baan die je al hebt. Bij loopbaanbegeleiding wordt er altijd gefocust op de eigenschappen en kwaliteiten van de individuele persoon. Het kan zijn dat je graar assertiever wil worden, beter wil leren samenwerken of duidelijker wil kunnen communiceren, aan elk ontwikkelingspunt kan gewerkt worden. Vanuit jouw kunnen wordt er gekeken wat een goede strategie is om jezelf te verbeteren.

Om een loopbaanbegeleidingstraject te starten, kan je vrijblijvend een afspraak maken bij een loopbaancoach voor een intake gesprek. Soms kan het ook na een doorverwijzing van een bedrijf zelf, dat de attitude en vitaliteit medewerkerswil verbeteren. In dit gesprek wordt er besproken op welke vlakken je coaching zou willen en/of waar je graag aan zou willen werken. Door gerichte vraagstelling verdiept de loopbaancoach zich in je situatie en in wat je wensen zijn. Hierop gebaseerd wordt er een persoonlijk plan van aanpak opgesteld, helemaal gericht op wat je wil bereiken. Dan gaan jullie samen aan de slag met doelgerichte opdrachten, ook doorlopen jullie situaties waarin je moeilijkheden ondervindt en hoe je ze anders zou kunnen aanpakken. Er kan ook een beroepskeuzetest, competentietest of persoonlijkheidstest gedaan worden om sterktes, zwaktes en leerpunten te ontdekken. Met al deze kennis en informatie, helpt de loopbaancoach je met de juiste technieken om je vraag op te lossen. 

By

(Positieve) Reviews steeds belangrijker

Neemt u websites zonder reviews nog serieus? Vast wel. Maar in de nabije toekomst zal dit anders uitpakken: iedere serieuze website beschikt op den duur over een scala aan reviews op verschillende platforms (denk hierbij aan Independer, Google+, Instagram e.a.) Reviews kunnen uiteindelijk een onderneming maken of breken. Ondernemers doen er verstandig aan om de eigen dienstverlening en klantvriendelijkheid op een zeer hoog niveau te krijgen, want reviews kunnen genadeloos uitpakken voor uw bedrijf. 

Vele reviews tonen stabiel beeld

Slechts een handje vol reviews kunnen een verkeerd beeld geven van een onderneming. Men kan immers razend enthousiast 5 sterren toekennen na slechts één leuke ervaring, of bij een klein voorval de hele onderneming afbranden, d.m.v. negatief commentaar en het toekennen van slechts één ster. Het gemiddelde daalt hierdoor en geeft soms een onjuist beeld af. 

Reviews, social wifi

Enkele totaal verschillende belevingen van klanten. Het betreffende restaurant beschikt echter over dermate veel reviews (114 stuks) en een hoge rating op Google+ (4+) waardoor een enkele negatieve review het gemiddelde nauwelijks omlaag kan halen. Ook zullen potentiële klanten, die zich oriënteren op een hapje eten buiten de deur, zich niet zo snel laten afschrikken door een enkele slechte review. Men is in dat geval sneller geneigd te relativeren; misschien was de kwaliteit die ene dag niet zo hoog, of had degene die de review schreef een slechte dag. 

Reviews ondervangen & laten toevoegen

Doordat reviews uiteindelijk een steeds prominteren plaats innemen, wil je als onderneming z.s.m. van in het oogspringende, slechte, reviews af. 

SpotOnWifi.nl heeft hiervoor slimme, social wifi, toepassingen ontwikkeld. Wifi marketing heeft de toekomst: reviews ondervangen, positieve reviews genereren; het behoort allemaal tot de uitgebreide mogelijkheden. Check SpotOnWifi en laat reviews uw onderneming de juiste boost geven. 

 

By

Dit zijn de ideale apps voor een marketeer!

Als marketeer is je dag overvol. Van de ene vergadering rol je weer in de andere. Het mooiste zou zijn als je die ellenlange to-do list in één keer kunt afwerken, maar helaas is die luxe slechts zelden aanwezig. Vaak komt het toch neer op dingen wegwerken, tussen de bedrijven door. Juist die kleine klusjes, zoals het bijwerken van de social media, kunnen dan vaak toch heel veel werk gaan kosten uiteindelijk. Maar, ook al schiet het er vaak bij in, toch zijn dit wel belangrijke taken om te doen. Omdat wij weten dat het goed is om hier wat hulp bij te krijgen, hebben wij in deze blog 3 hele handige apps voor je smartphone op een rijtje gezet. Zo bespaar jij straks veel tijd, omdat je dat allemaal binnen no-time hebt geregeld!

 

1. Buffer

Er bestaan verschillende apps, waarbij je de social media berichten kunt ‘inroosteren’. Je wilt natuurlijk niet altijd bezig zijn met social media, dus daarom schrijf je van tevoren al een paar berichten. Deze berichten kunnen dan op andere momenten worden geplaatst. Een overzichtelijke en handige app hiervoor is de app Buffer. Met Buffer heb je een overzicht van al je social media kanalen. Hierbij kun je precies bepalen wanneer en waar je de berichten wilt plaatsen. Buffer is specifiek gemaakt voor Facebook, Twitter, Pinterest en Instagram, maar je kan daarbij ook nog andere kanalen toevoegen.

 

2. Slack

Ben je ook zat van het constant heen-en-weer mailen met je collega’s? Gebruik dan Slack. Slack is een handige communicatie-tool, dat voorzien is van een handige chat-functie en veel meer handige functies die de communicatie tussen jou en je collega’s een stuk makkelijker gaan maken. Zo kun je verschillende groepen aanmaken, en kun je gebruik maken van hastags om overzicht aan te brengen in verschillende gesprekken.

 

3. Toggl

Soms kan het fijn zijn om volledig op te gaan in een project. Dan kan het zomaar gebeuren dat je de tijd vergeet, en dat je uiteindelijk veel langer er aan hebt besteed dan je zou willen. Vaak vergeet je dan ook weleens een goede pauze te nemen. Juist dan kan het handig zijn om de tijd bij te houden en te bepalen wanneer je eventjes helemaal niets gaat doen. Door regelmatig pauze’s te houden kun je namelijk veel productiever werken dan als je alleen maar de hele tijd door werkt!

 

4. Workflow

Ongetwijfeld heb jij ontzettend veel apps op je iPhone staan. Je wilt natuurlijk zo veel mogelijk werk verzetten in zo min mogelijk tijd en daar kunnen die apps zeker bij helpen. Maar toch kan het soms wat onoverzichtelijk worden. Dan is het zeker handig om een app te hebben die alle handige functies in één platform verwerkt! Workflow is wat dat betreft de oplossing, om wat structuur in je chaos te scheppen.

 

Terello helpt jou uit de brand!

Maar wat nou als je tijdens een vergadering je iPhone op de grond laat vallen? Je wilt natuurlijk niet al te lang zonder je telefoon zitten. Al je contacten, notities en belangrijke apps heb je natuurlijk nodig voor je werk! Geen nood! Terello komt binnen de kortste keren naar jou toe en repareert jouw iphone reparatie is binnen 30 minuten gefixt. Zo ben je binnen no-time weer online! Maak snel een afspraak.