Marketing college, Marketing en linkbuilding collectief

By

schilderij bij een schilderij webshop kopen

Schilderij?

Bent u op zoek naar een uniek handgeschilderd schilderij? Welke niet in alle woonkamers van Nederland hangen? Wij bieden exclusief in Nederland volledig handgeschilderde schilderijen aan in diverse formaten en afmetingen aan. Een schilderij (vaak van canvas) worden door echte kunstschilders 100% handgeschilderd door kunstenaars uit binnen en buitenland. Met veel passie voor hun werk maken ze een schilderij wat helemaal uniek is en wat u nergens anders tegenkomt. Kunt u geen geschikt schilderij vinden in onze schilderij webshop? Dan kunt u ook een schilderij op maat laten maken. Bij ons heeft u bij het bestellen van het schilderij keuze uit handgeschilderd met olieverf of met acryl verf.

Schilderij kopen bij Gaveschilderijen.nl:
Een schilderij kopen hoeft niet heel moeilijk te zijn, dit kan bij Gaveschilderijen gemakkelijk online. U kunt bij ons uw schilderij kopen met iDeal, Paypal of met uw creditcard. Na uw aankoop krijgt u een orderbevestiging toegestuurd zodat u op de hoogte blijft van de zending. Mocht blijken dat het schilderij niet past in uw interieur dan kunt u deze binnen 14 dagen, zonder opgave van reden, retourneren. U ontvangt dan binnen twee werkdagen uw aankoopbedrag terug. Uiteraard kunt u ook na uw aankoop ervoor kiezen een andere schilderij te kopen in onze schilderij webshop.

Abstract schilderij?

Het meest verkochte schilderij in Nederland is al jaren lang een abstract schilderij. Kenmerkend van dit type schilderij zijn de verschillende kleuren en vormen. Daarnaast kan iedereen wat anders zien in een schilderij waardoor u vaak minuten lang kunt kijken. Een abstract schilderij bestaat vaak uit meerdere kleuren, vegen en klodders. Ons eigen team van professionele kunstenaars maken speciaal voor u de meest mooie abstracte schilderijen. Mocht u geen abstract schilderij kunnen vinden wat past bij uw situatie of interieur dan kunt u ook aan de hand van een foto of afbeelding een abstract schilderij laten maken.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (sandervds Star), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

By

Een inleiding tot SEO Marketing

SEO of zoekmachineoptimalisatie is een marketingstrategie die is gericht op het genereren van verkeer naar een website. Het idee hier is om een ​​specifieke website bovenaan de resultaten van zoekmachines te plaatsen. Er worden tegenwoordig veel SEO-methoden gebruikt door experts en ze vereisen allemaal de juiste tools. Als u overweegt de SEO-campagne van uw website zelf te doen, is het belangrijk dat u de verschillende beschikbare methoden leert kennen, zodat u de juiste tools kunt kiezen om u te helpen. U moet echter eerst beslissen hoe u wilt dat uw bedrijf wordt verkocht aan consumenten en hoe groot het bereik is dat u wilt dat uw klanten zijn.

Wat is lokale SEO-marketing?

Als u een startend online bedrijf bezit, wilt u misschien overwegen om uw bedrijf eerst lokaal te lanceren voordat u de internationale markt betreedt. Dit is zodat u de kneepjes van het vak kunt leren om een ​​online bedrijf te runnen, waardoor het risico wordt uitgesloten dat u wordt overweldigd door verschillende taken en verantwoordelijkheden. Natuurlijk zou u wat lokale SEO marketing moeten doen om uw producten of diensten daar te krijgen.

Lokale SEO-marketing is niet zo ingewikkeld als een volledige SEO-campagne, noch is het zo duur. U ziet, het lanceren van uw website op een wereldwijd platform vereist veel onderzoek op uw doelmarkt, dus de behoefte aan meer geavanceerde tools en extra middelen zal ontstaan. Houd er echter rekening mee dat u nog steeds moet leren over de verschillende soorten lokale SEO-marketingstrategieën en voldoende onderzoek moet doen om te leren wat uw doelmarkt wil en nodig heeft. Hiermee kunt u de inhoud voor uw site bepalen en bepalen wat de beste SEO-methode voor uw bedrijf is.

Als u geen tijd of energie hebt om lokale SEO-marketing te bestuderen en onderzoek te doen, kunt u het beste een SEO-expert inhuren. Ja, u zou voor hun diensten moeten betalen, maar het belangrijkste voordeel is dat u het volledige potentieel van uw bedrijf op de lokale markt kunt maximaliseren. Afgezien van dat, kunt u een snellere ROI verwachten wanneer de website van uw bedrijf vanaf het begin is geoptimaliseerd.

Het belang van lokale SEO-marketing

Je vraagt ​​je misschien af ​​waarom je zou moeten overwegen om de zoekmachine van je website te optimaliseren als je alleen achter de lokale markt aan zit? De waarheid is dat het runnen van een online bedrijf heel wat anders is dan het runnen van een fysieke vestiging. U ziet, fysieke vestigingen vereisen minder marketing, omdat dit soort zaken gemakkelijk worden opgemerkt, vooral wanneer de winkel zich op een toplocatie bevindt. Twee tevreden klanten kunnen over een bepaalde winkel met stenen vertellen als ze tevreden zijn met de service.

Een online winkel daarentegen bevindt zich in de grote wereld van internet waar niemand er echt iets over hoort totdat er al voldoende klanten zijn gevestigd. Afgezien daarvan zijn URL’s niet erg gemakkelijk te onthouden, dus zelfs als klanten in het verleden een specifiek bedrijf aanbevelen, is de kans klein dat ze het adres van de site onthouden. Door lokale SEO-marketing wordt dit risico geëlimineerd omdat banneradvertenties, niche-artikelen en persberichten backlinks hebben die zullen omleiden naar de site waarvoor wordt geadverteerd. Hoe meer mensen op deze links klikken, hoe hoger de positie van de site in de zoekresultaten van zoekmachines.

Afgezien van dat, zal lokale SEO marketing het publiek beperken tot uw site in uw voordeel. Wanneer een potentiële klant in de niche van uw bedrijf typt in de zoekbalk van zijn zoekmachine, kunt u er zeker van zijn dat uw site wordt opgenomen in de lijst met resultaten omdat deze is geoptimaliseerd zodat algoritmen uw site kunnen herkennen als onderdeel van deze niche. Ten slotte kunt u met lokale SEO-marketing er altijd voor zorgen dat uw bedrijf altijd bovenaan de resultaten van lokale zoekmachines staat, omdat de lijst met andere bedrijven die u in de gaten zou moeten houden, wordt beperkt tot die in directe concurrentie. voor uw bedrijf.

 

Hulp nodig met SEO marketing?

Wilt u liever niet zelf alleen het wiel uitvinden maar ondersteuning van een professional? Neem dan eens contact op met Ralf van Veen, dat een SEO specialist in hart en nieren. Hij kan u alle kneepjes van het vak leren of taken bij u uit handen nemen.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (kaiiestan), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

By

Wat kost een website en hoe financier ik het?

Marketing verschuift steeds vaker naar de online omgeving. Met de gigantische capaciteit die de online wereld ons biedt, hoeft dat niet te verbazen. Maar waar de marketeer vroeger ook zelf een ontwerp kon samenstellen en balpennen liet bedrukken, moet je vandaag de dag voortdurend beroep doen op specialisten.

Voor het maken van een website heb je een programmeur nodig die niet alleen jaren op de schoolbanken heeft gezeten maar minstens evenveel ervaring meezeult. Dat zo’n programmeur zijn diensten vervolgens tegen de penning zestien verkoopt, hoeft niemand te verbazen. Maar wat mag een goede website eigenlijk kosten en hoe kan je het financieren? Dat lees je in dit artikel.

Wat kost het ontwikkelen van de website?

De ontwikkelingskost is volledig afhankelijk van wat je wilt. Een kant-en-klaar antwoord kunnen we dan ook niet geven. Een eenvoudige website met een homepagina en enkele andere tekstpagina’s kan je bijvoorbeeld al laten maken voor vijfhonderd euro. Maar wil je echt een goede website met enkele dienstenpagina’s, een nette code en waarbij dat alles ook nog eens zoekmachinevriendelijk is? Dan mag je daar al snel twee- tot drieduizend euro voor betalen. Wanneer het dan weer gaat om ingewikkelde applicaties, bijvoorbeeld bij het opzetten van een webshop, kan de prijs oplopen tot (ver) boven de tienduizend euro.

Houd ook rekening met extra kosten

Naast de ontwikkeling van jouw website schuilen er ook extra (terugkerende) kosten om de hoek. Denk bijvoorbeeld aan jouw domeinnaam. Zo’n domeinnaam moet je jaarlijks opnieuw betalen. Wil je verschillende domeinnamen? Dan loopt de rekening natuurlijk snel op. En dan is er ook nog eens de hosting van jouw website. Er bestaan heus wel alternatieven waarbij je (bijna) niets moet betalen. Maar uiteraard wil je dat jouw website voortdurend bereikbaar is en snel laadt, zonder veiligheidsrisico’s. Ook dan hoest je al snel enkele honderden euro’s per jaar op. Wil je ten slotte een copywriter inschakelen, heb je een grafisch illustrator nodig of investeer je in Google Ads? Dan loopt een en ander al snel in de papieren.

Hoe financier je jouw website?

Het mag duidelijk zijn dat een website geen goedkope investering is. Natuurlijk hoef je niet zelf het geld op te hoesten. Zo kan je bijvoorbeeld geld lenen bij de bank. Maar net zoals elke programmeur eigen tarieven hanteert, geldt dat ook voor banken. Heb je een voorstel ontvangen? Ga dan zeker de lening vergelijken. Dit kan je zelf doen, maar er zijn ook tussenpersonen die jou aan een goedkope lening helpen. Dat is bijvoorbeeld het geval voor Overstappen. In de praktijk kan je geen geld lenen bij Overstappen, maar vind je wel meteen de voordeligste lening.

Is lenen via de bank niet de best geschikte optie? Dan zijn er nog talloze andere vormen van financiering. Zo kan je familie of vrienden vragen om in jouw plannen te investeren, kan je opteren voor crowdfunding of kan je beroep doen op business angels. Ook een microkrediet kan een interessante piste zijn.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (SanderW013), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.
Let op: indien u geld leent kost u dit geld. Lees daarom altijd eerst de financiële bijsluiter van het product. 

By

Beste OLED-TV aankoopgids

Oled TV – Aankoopgids, beoordeling en tests in 2019

Als er één apparaat is dat meer door nieuwe technologieën is beïnvloed dan andere, dan is het wel televisie. De laatste jaren zijn er veel innovatieve modellen ontstaan. We hebben het vandaag de dag zelfs over slimme tv’s. Van deze technologische ontwikkelingen is de OLED-evolutie essentieel om te kunnen profiteren van een onberispelijke beeldkwaliteit. Eenvoudig gezegd is de organische lichtgevende diode een onderdeel dat een bijzondere maar krachtige helderheid mogelijk maakt die sommige fabrikanten in hun producten hebben geïntegreerd. Het resultaat is verbluffend. U kunt uw films bekijken of videospelletjes in HD-kwaliteit spelen omdat uw scherm dit toelaat. In deze vergelijking vindt u enkele modellen van Oled TV’s die de gebruikers bijzonder waarderen. LG – OLED65E7V is krachtig, maar vooral elegant. U kunt het met trots installeren in uw woonkamer. Aan de andere kant zult u onder de indruk zijn van het contrast van de beelden die Panasonic TX55EZ950E produceert.

Aankoopgids

De eerste vraag die ik me moet stellen is: welke schermgrootte voor mijn OLED TV?

Wanneer u een TV koopt, is het doel om een apparaat te hebben dat de beste beeldkwaliteit biedt. Zeker, OLED-technologie is de beste die momenteel beschikbaar is op het gebied van OLED-technologie. Maar voor een betere bezichtiging moet u ook rekening houden met enkele criteria. Een daarvan is de grootte van het scherm.

De bepaling van deze laatste zal afhangen van verschillende factoren. Allereerst moet u rekening houden met de diagonaal van het scherm. Maar het belangrijkste element is de tegenslagafstand. Dit is de afstand tussen uw TV en de plaats waar u hem kunt bekijken. De ideale afstand is het equivalent van twee of drie keer de diagonaal van uw scherm.

Vlak of gebogen scherm? Welke te kiezen?

Om te weten hoe u een betere prijs voor Oled TV kunt kopen, moet u ook aandacht besteden aan ons tweede criterium. Dit is de vorm van het scherm: vlak of gebogen.

Houd er van meet af aan rekening mee dat het gebogen scherm een betere beeldkwaliteit biedt. De kromming van dit model is zorgvuldig ontworpen om de kijker optimaal onder te dompelen in het beeld en tegelijkertijd de vermoeidheid van de ogen te minimaliseren.

Bovendien blijft de beeldkwaliteit gelijk, ongeacht uw positie op het scherm. Deze voorstelling verklaart het grote verschil tussen de kosten van een flatscreen-tv en de gebogen tv. Het enige wat u hoeft te doen is een prijsvergelijking te raadplegen en u zult snel begrijpen. De eerste wordt verhandeld vanaf iets minder dan 1.000 euro, terwijl de tweede een aantal duizenden euro’s kost.

Andere belangrijke details

Voordat u kiest waar u een nieuwe Oled TV koopt, moet u ook een paar kleine details in de gaten houden. Aangezien het toestel deel uitmaakt van het decor van de ruimte waar het wordt geïnstalleerd, is het ook verstandig om een model te kiezen waarvan het ontwerp perfect aansluit bij uw interieur.

Er moet ook rekening worden gehouden met andere details, zoals het energieverbruik. Ondanks het feit dat alle fabrikanten grote inspanningen in deze richting leveren, weerhoudt dit ons er niet van ons te realiseren dat sommige apparaten meer energie verbruiken dan andere. Een kleine controle is vereist.

De laatste details waarover we het zullen hebben, zijn de functies en technologieën naast het apparaat. Denk hierbij aan de 3D-functie, de internetverbinding (voor SmartTV’s) of de PVR-functie (Personal Video Record), waarmee u programma’s met DVB-T- en HD DVB-T-decoders kunt opnemen. Alles zal afhangen van uw behoeften.

Een Oled TV is essentieel als de kwaliteit van het schermbeeld voor u een belangrijk criterium is. Hier zijn 5 modellen die zich onderscheiden van de verpakking waaruit u kunt kiezen als u op zoek bent naar een uitstekend product.
Dit reclame-artikel is geplaatst door (max.nieuwenhuijs), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (max.nieuwenhuijs), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

By

Verkooptraining met verkoopresultaat

Verschillende bedrijven bieden verkooptrainingen voor een aantrekkelijke prijs, maar is de prijs zo belangrijk? Uiteindelijk gaat het om de ROI (Return On Investment) van de training.

Voor iedere accountmanager is het belangrijk om de basis van verkoopvaardigheden te kennen. Denk hierbij aan het werven van nieuwe klanten of het houden van bestaande klanten, dit is namelijk iets wat niet iedereen kan.

Nu ik zelf ook in de verkoop werk, ben ik er achter gekomen dat ik tot de laatste groep behoor, daarom wilde ik op korte termijn een oplossing vinden. Ik ging achter mijn scherm op zoek naar informatie over de beste verkooptechnieken toen ik op de website van Excellent Commercial Training terecht kwam. Dit bedrijf staat bekend om zijn goede service bij het geven van cursussen en trainingen, ze hebben zeer goede beoordelingen. Ik heb niet echt geaarzeld maar heb me meteen aangemeld voor deze training. Na het volgen van de basis training heb ik me meteen aangemeld voor de follow-up training, mijn verkoopcijfers zijn gestegen met 600%, echt een aanrader.

Excellent commerciële training is het meest ervaren commerciële trainingsbureau van Nederland dat organisaties future-proof maakt via radicale commerciële innovatie. Dat doen ze door de ultieme mix van techniek en verkoop. Ze werken met een team van 30 mensen. Bij meer dan 1000 organisaties, bij meer dan 10.000 projecten – in meer dan 15 landen. Als specialist in verkoop biedt Excellent de kortste weg naar indrukwekkend verkoopresultaat. Dat doen ze met verkooptraining, managementtraining en salesprocesoptimalisatie.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (maria.marquez), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

By

Hoe kan ik het beletteren effectief laten verlopen

Voertuigen beletteren is een grote uitdaging, omdat ze moeten worden gelezen terwijl ze in beweging zijn – en vaak ook door een lezer die ook in beweging is. Een goed beletterde auto trekt nieuwe klanten aan en moet daarom supergoed ontworpen zijn. Auto beletteren is veel meer dan een sticker plakken. Er moet veel werk vooraf gedaan worden. Heb je hulp nodig om jouw bedrijfsvoertuig te beletteren en het ontwerp te maken Bekijk deze link https://www.vormgenoten.nl/autobelettering/. Voor je verder gaat zijn er hier enkele tips hoe je het beletteren effectief kan laten verlopen.

1. Huur een professional in

Het is verstandig dat je het beletteren niet zelf in handen neemt. Er zijn voldoende professionals die niet alleen jouw auto, maar ook ramen kunnen beletteren. Als je jouw bedrijf serieus neemt en winsten wilt maken, kun je beter een deskundige aan het werk laten. Het enige wat jij moet doen, is focussen op jouw dienstverlening.

2. Je moet jouw bedrijf goed kennen

Wanneer je jouw auto laat beletteren heb je als eerst een goed ontwerp nodig. De eerste vraag die de ontwerper je gaat stellen is “wat doe je precies?”. De ontwerper heeft deze informatie nodig om het ontwerp van de sticker te maken. Vertel ook meteen wat je wilt bereiken met de belettering.

3. Bepaal de kleur

Een andere belangrijke factor bij het bepalen van jouw autobelettering is het lettertype en de kleur. Elke kleur kan werken afhankelijk van de achtergrondkleur. Kies kleuren met een hoog contrast waarmee jouw boodschap opvalt en zichtbaar is voor iedereen in de buurt. Een gemeenschappelijk kleurenschema met perfect zicht is zwart en wit. De belettering is pas effectief, wanneer de boodschap duidelijk is. Gebruik ook jouw huiskleuren, zodat het snel herkend wordt door mensen.

4. Vergeet de details niet

Wil je iets speciaal erbij? Geef het door. Let wel dat je niet te veel detail geeft. Je moet ook basisdetails opgeven zoals services, contactgegevens, lettertypen, logo en merkkleuren, indien van toepassing. De ontwerper weet welke materialen het beste zijn voor elke toepassing en kan aanbevelingen doen aan jou. Vergeet niet dat de grafisch ontwerper de expert is, en met de juiste informatie kan de ontwerper het beste resultaat bereiken.

5. Bekijk het schetsontwerp

Elke ontwerper zal je eerst een schets geven en pas na jouw akkoord zal het proces verder gaan. Wees kritisch, let op alle detail en vraag jouw personeel wat ze ervan vinden. Vraag de mening van derden. Als je niet tevreden bent met iets, geef het meteen aan en laat de ontwerper het aanpassen. Een goede ontwerper is bereid jouw opmerkingen toe te passen in het design. Herhaal dit proces, tot je tevreden bent met het resultaat

6. Plakken op het voertuig

Wanneer je jouw design al hebt gefinaliseerd wordt deze op speciaal materiaal gedrukt, op basis van het formaat van jouw voertuig. Je mag zelf kiezen welk materiaal je wilt. Het design wordt netjes uitgeknipt en geplakt op jouw voertuig.

By

Relatiegeschenken bedrukken: waar moet je op letten?

Je hebt waarschijnlijk een weloverwogen beslissing gemaakt om voor relatiegeschenken te gaan. Dat kan zijn om je naam of een product in de markt te zetten, maar ook om een klant, leverancier of personeelslid te bedanken of in het zonnetje te zetten. Een relatiegeschenk is een relatief voordelige manier van reclame maken, met een groot effect. Mits je het juist aanpakt. Daarbij let je op de grootte van het geschenk, het geschenk zelf en natuurlijk de bedrukking. Er zijn plenty een mogelijkheden.

Hoe groot pak je het aan? Een te klein relatiegeschenk kan je doen overkomen als een krent, om het zo maar even te zeggen, en kan je reputatie behoorlijk aantasten. Maar die reputatie wordt ook niet bepaald beter van een te groot geschenk. Dat geeft een ongemakkelijk gevoel en kan worden bestempeld als een poging tot omkoperij. Toch is het kiezen van een passend geschenk vrij eenvoudig. De vuistregel luidt: het geschenk kan het beste een weerspiegeling zijn van de waarde die je hecht aan de relatie. Bij een bedankje is vaak een fles wijn of een borrelsetje passend. Gewoon een kleine attentie om een klant te behouden? Dan is iets als een powerbank of een eenvoudige paraplu bedrukken wellicht een idee.

Je kunt ook kijken naar de branche. Van jezelf of van je relatie. In de sportbranche is een bidon bedrukken passend. In de bouwsector kan een anti-stress balletje in de vorm van een bouwhelmpje een leuk, passend cadeautje zijn. En dan nog de bedrukking. Dat kan gewoon je logo zijn, wanneer je naamsbekendheid op je lijstje hebt staan. Maar kennen ze je al, dan kun je ze ook verrassen met een toffe boodschap of slogan. Brainstorm er een keertje op los en zeker weten dat je een leuke oneliner vindt, waarmee je een eenvoudige pen, sleutelhanger of mok speciaal kunt maken!

By

De beste en leukste telefoonhoesjes

Iedereen wil haar telefoon toch op een fashionable manier beschermen? Casimoda heeft hippe, leuke en stoere telefoonhoesjes voor iedereen: van foodie tot bossbabe en fashionista. Voor eigenaresses van een iPhone, Samsung, Huawei, Motorola, HTC, LG of Sony. Ze hebben het allemaal in hun uitgebreide assortiment telefoonhoesjes. Ook heb je de keuze uit leren hoesjes (portemonnee met rits), harde beschermhoezen, zachte telefoonhoesjes of bumpers.

Onze en jullie favoriete hoesjes

Op deze pagina verzamelen we de mooiste hoesjes. De volgens Casimoda leukste hoesjes. De telefoonhoesjes die als warme broodjes over de toonbank vliegen en waar iedereen graag mee gezien wil worden. Typische kusthavens. Trendgevoelige cases en gsm hoesjes.

 

Telefoonhoesjes van Casimoda zijn altijd on trend

Wat is hip en happening op het gebied van telefoonhoesjes? Dat zie je bij Casimoda. Het uitgebreide assortiment wisselt regelmatig en ze gaan altijd met de mode mee. Met een telefoonhoesje uit hun webshop gaat je smartphone steevast on trend gekleed. Van leren telefoonhoesjes tot hardcase covers en TPU hoesjes: wat je bij de trendsetters spot, zie je ongetwijfeld terug op hun smartphonehoesjes.

Ze maken de mooiste hoesjes

Creativiteit is volgens Casimoda geen competitie. Ze houden ervan om elkaar te inspireren en te motiveren! Casimoda werkt dan ook regelmatig samen met talentvolle illustrators, bloggers, vloggers en influencers. Samen creëren ze de mooiste hoesjes voor mobiele telefoons.

Bij Casimoda koop je niet zomaar een hoesje voor je telefoon. Je koopt een stukje stijl. Een telefoon hoesje waar je zeker weten heel wat complimentjes voor zult ontvangen. Dat is al een leuk bijkomend voordeel, maar er is meer. Ze rekenen nooit verzendkosten, zorgen dat je smartphonehoesje de volgende dag bezorgd wordt en je kunt achteraf betalen, als het nu even niet uitkomt.

Selectie van leuke Casimoda hoesjes

Selectie van leuke iPhone XS Max hoesjes , mooie Samsung Galaxy S10 cases en trendy Huawei P20 covers

 

Volg Casimoda ook op:

https://www.facebook.com/casimodaNL/

https://www.instagram.com/casimoda_NL/

By

Drie tips voor efficiënter ERP-onderhoud

Voor de marketingafdeling is een goed ERP-systeem een must. Steeds meer ERP-systemen bieden daarom de mogelijkheid om Magento Marketing- en verkooptools in te stellen. Vooral voor webshops mogen we de kracht van een goed ERP-systeem niet onderschatten. Toch blijkt enerzijds een geschikte implementatie van het ERP-systeem noodzakelijk te zijn, terwijl anderzijds ook een goed onderhoud ervan cruciaal is. In dit artikel herhalen we eerst even wat ERP nu weer net is en geven we vervolgens drie tips voor een efficiënter ERP-onderhoud.

ERP-software in een notendop

Een van de eerste vragen die we ons moeten stellen, is: wat is ERP? In feite is een ERP-systeem niets meer of minder dan een programma dat de beschikbare data in de onderneming centraliseert, de diverse bedrijfsprocessen met elkaar in verbinding brengt en een aantal taken automatiseert. Als marketeer krijg je met andere woorden ook toegang tot de verkoopcijfers, terwijl je eveneens beroep kan doen op rapportages en realtime data.

Opdat het ERP-systeem een succes wordt, moet het succesvol worden geïmplementeerd. Bovendien is op lange termijn ook een efficiënt ERP-onderhoud noodzakelijk. Onderstaande drie tips moeten dat mogelijk maken.

# 1. Noteer opmerkingen en communiceer

Een ERP-systeem kwam er meestal om een aantal pijnpunten binnen de onderneming weg te werken. Hiernaast is het ook gewoon het gevolg van de veranderende omgeving waarin men onderneemt. Het zou nogal onlogisch zijn dat we het ERP-systeem vervolgens laten stagneren.

Werk ook als marketeer proactief mee aan het onderhoud van het ERP-systeem door zelf opmerkingen, verbeterpunten en problemen te noteren en dit ook tijdig mee te delen. In het kader van een ERP-onderhoud zal men jaarlijks een verbeteranalyse (laten) opstellen. Zorg dat de opmerkingen van de marketingafdeling ook in de verbeteranalyse worden opgenomen. Door op gepaste tijden te communiceren, voorkom je dat men nadien halsoverkop moet ingrijpen.

# 2. Opleiden van nieuwe personeelsleden

Personeelsleden komen en gaan. Na verloop van tijd gaat de kennis van het ERP-systeem dan ook verloren. Dit is het moment waarop de eerste Excel-bestandjes verschijnen, bijvoorbeeld om te noteren welke vroegere klanten al via direct mail werden gecontacteerd. Zonder dat men het weet, zaagt men met dergelijke bestandjes aan de fundamenten van het ERP-systeem en draagt men opnieuw bij aan de complexiteit binnen de onderneming.

Dit is het moment om de alarmbel te luiden, in te zetten op opleidingen en afspraken te maken. Bij een geschikte ERP-implementatie focust men immers ook op het enthousiasmeren en het opleiden van medewerkers, waarom zou dit bij het ERP-onderhoud dan achterwege mogen blijven?

# 3. Overleg met andere afdelingen

ERP-systemen moeten de grenzen tussen verschillende afdelingen doen vervagen. Toch vergt dit de nodige aanpassingstijd. Vooral in de beginfase is het niet ongewoon dat de virtuele eilandjes nog even blijven voortbestaan. Dit kan soms voor problemen zorgen, zeker indien er op een andere manier met het ERP-systeem en de gedeelde data wordt omgegaan. Durf daarom met de andere afdelingen te overleggen en zoek samen naar een middenweg. Is zo’n middenweg maar moeilijk te vinden? Dan heb je meteen een opmerking te pakken die je bij het opstellen van de verbeteranalyse dient te communiceren. Zo zie je maar: ook als marketeer kan je bijdragen aan een efficiënter ERP-onderhoud.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (SanderW013), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

By

Een bankstel verven

Zou je graag eens je oude bankstel willen verven? Vind je je oude bankstel een beetje aan de saaie kant en wil je je kamer eens goed opfrissen? Dan hoef je helemaal geen nieuw bankstel te kopen, maar je kunt gemakkelijk even zelf je bankstel helemaal opfrissen. Er is gelukkig leerverf bankstel voor wie het aandurft. Het is niet moeilijk. Het is juist een mooie kans om een uniek meubel te bezitten. Een bankstel kun je het beste verven met angelus verf. Deze verf is namelijk bijzonder stevig en robuust. De verf kun je gerust gebruiken op een bank. Je kunt zelf met broekritsen langs de verf en deze zal daar gewoon goed tegen kunnen. De verf is op mijn minst degelijk te noemen. De verf van Angelus is zelfs zo robuust en slijtvast dat je deze kunt gebruiken op schoenen.

De keuze gaat naar angelus door de kwaliteit, maar zeker ook door het aanbod. Het aanbod van de verf is rijk. Er zijn zelfs naast de gebruikelijke kleuren een hele reeks aan neon-kleuren waar je uit kunt kiezen. De verf van angelus kun je onderling ook goed mengen, dus als je kleur er uiteindelijk niet tussen zit, dan kun je hem makkelijk zelf samenstellen.

Het aanbrengen van de verf is een makkelijke klus. Je kunt je schoenen op een enkele vrije weekendmiddag verven en vervolgens hoef je deze alleen nog maar te laten drogen. Verder heb je er niet eens ervaring voor nodig. Je zou dus kunnen stellen dat iedereen het zou kunnen doen. Wanneer je verf is het alleen even goed om voordat je gaat beginnen goed nadenkt over of de verf niet gaat vlekken. Wanneer je je bankstel verf moet je er dus wat onder leggen, zodat je niet de halve vloer meeverf. Verder moet het leer ook eerst heel goed schoon zijn.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

By

Alle WordPress hulp die je nodig hebt

Op WPhulp.nl vind je alle informatie om zelf aan de slag te gaan met WordPress en om je bestaande WordPress website verbeteren.

WordPress is het meest gebruikte content management systeem ter wereld. Inmiddels draait al ruim 30% van alle websites ter wereld op dit systeem. Dat komt voor een groot deel door de gebruiksvriendelijkheid van WordPress. Ook de grote Open Source community is ook belangrijke factor in het succes van WordPress. Geen enkel systeem ter wereld wordt zo snel doorontwikkeld als WordPress. Iedere week verschijnen er nieuwe plugins die het makkelijk maken extra functionaliteit toe te voegen aan je website.

WPhulp.nl is hèt blog over WordPress in Nederland. Van het installeren van WordPress tot en met de online marketing die komt kijken bij het succesvol maken van een WordPress websites. Van plugins en thema’s tot en met rechtenvrije foto’s en hosting.

Op WPhulp.nl vind je alles wat je wilt weten over WordPress!

Dit reclame-artikel is geplaatst door (Roderick van Straten), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

By

De voordelen van een reclamebureau?

Een reclamebureau is een professionele dienstverlener die reclamecampagnes ontwikkelt en beheert voor bedrijven van elke omvang. Reclamebureaus zijn zeer gespecialiseerd in het maken van advertenties voor traditionele media en opkomende technologie, zoals internet, video en sociale netwerken. Reclamebureaus kunnen fungeren als full-service bureau of ze kunnen contractwerk uitvoeren voor een specifiek gedeelte van een campagne, zoals advertentieontwerp. Dit reclamebureau in Eindhoven doet zowel offline- als online marketing. Dus naast internet campagnes kun je ook denken aan auto belettering. Hier zijn nog meer voordelen van een reclamebureau.

  1. Geld besparen
    Met een reclamebureau kun je de marketingbekwaamheid van tien of meer ervaren marketeers krijgen, waarvan er veel gespecialiseerde marketingspecialisten zijn, voor de prijs van een paar werknemers. Je krijgt niet 100% van hun tijd, maar wat je wel krijgt, is 100% van hun expertise. Vergoedingen voor bureaus zijn voorspelbaarder, waardoor plannen en budgetteren eenvoudiger wordt. Daarnaast zorgen reclamebureaus voor efficiëntie, waardoor jouw bedrijfsresultaat toeneemt. Ten slotte kun je vanwege de hoeveelheid media die reclamebureaus hebben, vaak betere tarieven krijgen met verschillende mediabronnen.
  2. Buiten perspectief
    Een onschatbaar voordeel van het gebruik van een reclamebureau is het perspectief van buitenaf dat zij bieden. Het is eenvoudig om “tunnelvison” te krijgen in de dagelijkse bedrijfsvoering van jouw bedrijf. Je draagt ​​waarschijnlijk veel hoeden en je bent extreem druk bezig met het oplossen van problemen en het blussen van vuur. Naast marketing kun je te maken hebben met verkoop, productie, bewerkingen of een aantal andere aspecten met betrekking tot de gezondheid en het succes van jouw bedrijf. Reclamebureaus bieden een onschatbaar extern perspectief voor jouw marketinginspanningen om ervoor te zorgen dat je de meest strategische berichten uitwisseling op de meest effectieve en zinvolle manier communiceert met de juiste doelgroepen.
  3. Marketingkennis
    Reclamebureaus bestaan ​​uit marketingexperts. Reclamebureaus kunnen marketingkennis op hoog
    niveau, creatieve ontwikkeling en marketingplanuitvoering naar jouw bedrijf brengen. Bureaus bestaan
    ​​niet alleen uit marketingexperts, ze bestaan ​​uit marketingspecialisten. Hieronder vallen senior marketingstrategen, creatieve experts, ontwerpers, planningsdeskundigen, projectmanagementexperts en digitale experts om er maar een paar te noemen. In de digitale wereld van vandaag zijn er elke dag nieuwe marketingtools en -technologieën beschikbaar. Zij kunnen je helpen op de hoogte te blijven van de nieuwste trends om ervoor te zorgen dat je relevant blijft voor jouw klanten. Ook kunnen zij alle vormen van offline marketing ook voor je inzetten als jij dat wilt. Wist je dat auto beletteren de nieuwste trend van offline marketing is? Advertentiebureaus kunnen je helpen om te leren en je te helpen groeien.
  4. Structuur
    Advertentiebureaus brengen structuur aan jouw marketing. Eenvoudig gezegd, de structuur helpt je om zaken op tijd en binnen het budget af te handelen. Reclamebureaus zullen de leiding nemen wanneer dat nodig is en ondersteuning bieden waar je hun om vraagt. Zelfs de beste ideeën en intenties kunnen ervoor zorgen dat je je wielen in de modder laat draaien als je geen strategie hebt, geen plan hebt en dat plan kunt uitvoeren. Marketingexperts voeren elke dag marketingplannen uit. Het is wat ze doen en goed doen. Reclamebureaus kunnen helpen bij het integreren, maximaliseren en benutten van al jouw marketinginspanningen in de marketingdisciplines om elk onderdeel sterker en effectiever te maken. Zij kunnen de details bijhouden, zodat jij je kunt concentreren op andere belangrijke aspecten van jouw bedrijf.

By

Paradontitis

Wanneer je tandvlees bloedt tijdens het poetsen, betekent het meestal de je je gebit niet goed genoeg schoonhoudt. Wanneer je hier niets aan doet, kan het zo zijn dat je tandvlees gaat ontsteken. Ongeveer 95 procent van de mensen loopt rond met ontstoken tandvlees zonder hiervan op de hoogte te zijn.

 

Wanneer je tandvlees enkel nog bloedt, ben je vaak nog op tijd om er iets aan te doen. Behalve een vieze smaak in de mond en een slechte adem, is er dan vaak nog niet veel aan de hand. Je kunt er bijvoorbeeld voor kiezen om een afspraak te maken bij de mondhygiënist: deze maakt je mond grondig schoon.

 

Echter, wanneer je er te laat bij bent en je tandbot is aangetast, zijn de gevolgen wat minder prettig. In dat geval is er namelijk sprake van parodontitis. Dit houdt in dat de tanden en kiezen steeds losser gaan zitten en uiteindelijk zelfs kunnen uitvallen. Wanneer dit het geval is, is het belangrijk om zo snel mogelijk een afspraak met de parodontoloog te maken.

 

Vaak maakt zo een paradontoloog eerst wat foto’s van je gebit. Aan de hand daarvan stelt deze dan een behandelplan op. De gehele mond krijgt een grondige reinigingsbeurt en vaak krijgt de patiënt ook nog aanvullende informatie over het poetsen. Het kan voorkomen dat ze de verstandskies trekken. Dit gebeurt regelmatig, omdat het ontstoken tandvlees vaak over de verstandskies heen komt te liggen. Na ongeveer twee maanden vergelijkt de paradontoloog de huidige situatie met de beginsituatie. Als het goed is heeft er dan al veel verandering plaatsgevonden en is het tandvlees alweer bijna genezen. Over het algemeen ziet een gebit er na zo een behandeling weer helemaal top uit. Mocht het toch zo zijn dat er een tand of kies getrokken moet worden, is er altijd nog de mogelijkheid voor een implantaat tand.

Dit reclame-artikel is geplaatst door (e-conomy), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

By

3 tips om de kosten van zoekmachine optimalisatie laag te houden

Verkoop je een bepaald product of een bepaalde service? Heb je een bedrijf, maar vind je dat je website niet genoeg bezocht wordt? Dit is heel normaal en jaarlijks hebben duizenden mensen en bedrijven hier last van.

Bedrijven en verkopers willen vaak hun verkoop laten stijgen door middel van hun vindbaarheid en dit is helaas niet mogelijk door simpelweg een aardige website te creëren en hopen dat hij gevonden wordt.

Wat is het dan wel? Wat velen niet beseffen is dat er tientallen strategieën bestaan die je tegenwoordig moet toepassen. Je kan de mooiste website hebben met leuke designs, maar als je inhoud die je rating omhoog kunnen halen niet sterk genoeg is word je niet snel gevonden. Zo denken velen dat super aantrekkelijke teksten in grote volumes op hun pagina’s genoeg is om de vindbaarheid te verbeteren, helaas is dit niet zo.

 

Wat is SEO?

Eén van deze populaire en effectieve strategieën is zoekmachine optimalisatie. Dit staat ook bekend als SEO (Search Engine Optimization). SEO is niets meer dan het optimaliseren van een website om zijn positie in de resultaten van de zoekmachines omhoog te halen.

Dit wil zeggen dat je er alles voor doet om jouw website als eerste te laten verschijnen als mensen een zoekopdracht doen op zoekmachines als Google, Bing, Yahoo, en veel meer.

Bij zoekmachine optimalisatie wordt er gezocht naar bepaalde specifieke woorden (keywords) die met de juiste volume moeten worden gebruikt en in de teksten op je pagina’s moeten worden verwerkt. Als de meest effectieve woorden worden gebruikt dan is de kans dat je sneller wordt gevonden veel groter.

Met de juiste optimalisatie sta je binnen weinig tijd bovenaan of misschien in de top 5 van de eerste websites die verschijnen. Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat er veel concurrenten zijn die ook deze doelstelling hebben en bovenaan willen staan bij de zoeklijsten.

 

Je moet dus de beste technieken toepassen zodat het niet uitmaakt wat mensen in een zoekmachine typen, ze op de een of andere manier bij jou terecht komen.

 

Hoe dan ook, het is natuurlijk ook erg belangrijk dat we deze technieken toepassen of laten toepassen door een expert zonder dat onze zakken snel leeg raken. Hier hebben we wat effectieve tips om de kosten van zoekmachine optimalisatie laag te houden i.v.m. de kosten die je moet maken voor een succesvolle website.

 

Beheers de omgang met keywords

Als je teksten schrijft voor je website dan moeten deze natuurlijk zo vriendelijk mogelijk zijn voor je bezoekers. Probeer bij het schrijven van je pagina’s zoveel mogelijk na te denken als je bezoekers. Wat is precies waar zij naar op zoek kunnen zijn?

Van de inhoud van je website tot aan titels en urls, alles moet zo aantrekkelijk mogelijk zijn om de lezer/bezoeker geïnteresseerd te houden.

 

Maar nog veel belangrijker is dat de bezoekers überhaupt op je website terechtkomen.

 

Een tip is om voor je met schrijven begint, hoe enthousiast je ook bent, onderzoek te doen naar de juiste woorden. Er zijn veel verschillende tools die hulp bieden bij het zoeken van de geschikte woorden. Bij sommige tools ben je verplicht om te betalen en andere zijn gratis.

Er zijn keywords geschikt voor je titels, de naam van je url, omschrijvingen en alle andere tekstuele onderdelen. Bij veel van deze tools kan je het onderwerp specificeren en krijg je vanzelf alle bruikbare gerelateerde termen te zien die de rating van je website zal laten stijgen. Dit is ideaal voordat je begint met schrijven om te weten met welke woorden je rekening moet houden.

Na het schrijven kan je nakijken of de tekst voldoet aan de juiste hoeveelheid keywords en hoe sterk de optimalisatie is. Diezelfde tools geven aan of je mogelijk verschillende woorden moet elimineren en vervangen door sterkere woorden.

 

Goed om kunnen gaan met het gebruik van keywords is al het halve werk.

 

Het zal je flink wat centen besparen aangezien je zelf al heel wat werk kan doen, mits je daar natuurlijk tijd voor hebt.

 

Optimaliseer je website en houd hem up-to-date

Om je website over lange periodes vindbaar te houden is het belangrijk om hem altijd bij te werken en zo modern mogelijk te houden. Concurrenten kunnen je namelijk al snel overtreffen. Als je een paar maanden geleden op nummer één stond bij zoekopdrachten op Google kun je al snel tiende staan en snel lager zakken.

 

Het is dus belangrijk dat we onze bestaande informatie zo nu en dan bijwerken.

 

Keywords die vandaag ideaal zijn voor onze teksten kunnen verouderen en zoekmachines hebben al snel voorkeur voor nieuwe keywords. Dit is een herhalend proces, dus hier moet je altijd rekening mee houden.

Met zoveel concurrentie is het een gouden tip om je teksten zo lang mogelijk te maken aangezien zoekmachines als Google voorkeur geven aan informatieve bronnen die diep gaan. Maar maak je ze te lang, dan verlies je mogelijk de interesse van bezoekers.

De rating laten stijgen doe je door het juiste aantal toegepast woorden, waaronder keywords, in een tekst te zetten.

 

Als laatste moet je zorgen dat je website te vinden is op alle soorten apparaten en dat ze er niet langer dan een paar seconden over doen om volledig te laden.

 

Belangrijk is dus dat je website mobielvriendelijk is aangezien meer dan de helft van de gebruikers van zoekmachines dingen opzoeken met hun mobiel. Een website die er goed uit ziet op je computer kan er als een ramp uitzien op je mobiel. Dit moet je natuurlijk voorkomen.

Zorg er ook voor dat je pagina’s snel laden voordat mensen wegdrukken. Dus let op met bijvoorbeeld het plaatsen van foto’s.

 

Hulp zoeken van buitenaf

Niet iedereen of elk bedrijf heeft tijd of zin dit zelf te doen. Het is ook niet gemakkelijk en het kan ons flink wat moeite en tijd kosten.

Ook moeten we er natuurlijk aan denken dat niet iedereen even ervaren is als het gaat om dit onderwerp. Het zal dus ook nooit een onnodige investering zijn om hulp te zoeken van buitenaf.

 

Er zijn veel experts die precies weten hoe ze om moeten gaan met jouw informatie en snel resultaat boeken.

 

Experts weten behalve je vindbaarheid te verbeteren ook je website en teksten veel kwaliteitsvoller en aantrekkelijker te maken. Natuurlijk is het belangrijk bij een zoekmachine optimalisatie uit te zoeken wat het kost om zo voor jezelf te kijken wat het best uitkomt.

 

Wees niet bang en vraag om hulp en je zult al snel flinke resultaten zien.

 

Als je op zoek bent naar meer informatie of hulp, neem dan een kijk op Decisiontree.nl.

 

Bezoek ook eens:

Boekhouder Amsterdam

Dit artikel is geplaatst door (Decision Tree), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.

By

Geurmarketing: sfeerbepaler én winstpakker!

Er zijn vele redenen waarom wij iets kopen, waar we dit doen en waar niet. Ons koopgedrag wordt vooral gestuurd door onze emoties. Het is misschien een verassing voor je, maar onze neus speelt hierbij een grote rol en beïnvloedt voor maar liefst 75% onze emoties! Een aangename geur verhoogt niet alleen onze stemming, maar zorgt er ook voor dat we eerder overgaan tot aankoop.

Het geheim van onze neus

Dat we met marketing de zintuigen van onze consumenten aanspreken, is oud nieuws. We zorgen voor mooie beelden (zicht), aangename geluiden (gehoor), een prettige sfeer (gevoel) en verse koffie (smaak). Dat geur een bepalende factor is voor onze winstgevendheid werd jaren onderschat. Sinds wetenschappelijk onderzoek het belang van onze neuzen heeft aangetoond, zijn vooruitstrevende marketeers massaal overgestapt naar geurmarketing. En met succes! Dit marketingmiddel is eenvoudig toe te passen en bijzonder betaalbaar. Bezoekers aan jouw winkel of bedrijf zijn zich van de juiste geurbelevering niet eens direct bewust. Hoe dat kan? We leggen het je hier graag uit!

De kracht van geur

We nemen als voorbeeld de bekende warme bakker, waar het heerlijk ruikt naar versgebakken brood. De kans is groot dat je meer koopt dan dat geplande gesneden wit. De zalige geur en de aantrekkelijk uitgestalde croissantjes en gebakjes zorgen ervoor dat we vaak met meer de winkel verlaten dan de bedoeling was. Herkenbaar?
We voelen ons prettig als we ergens binnenkomen waar het lekker ruikt. Komen we een zaak binnen waar het onfris ruikt, dan suggereert onze neus dat het product niet van al te beste kwaliteit is en zullen we het pand snel weer verlaten. De verblijfsduur in een aangenaam ruikend pand stijgt echter met maar liefst 54% en heeft een positieve invloed op ons humeur. Voelen we ons goed en welkom, dan geven we meer geld uit. Bovendien roept een unieke geur herinneringen op. Denk jij ook aan jouw zwembad bij de geur van chloor of aan baby’s bij die specifieke geur van Zwitsal? Dit noemen we dus geurmarketing.

 

Succesvolle reukversterkers

Het bepalen van de juiste geur is cruciaal als je gebruik wilt gaan maken van geurmarketing. De geur van leer werkt omzet verhogend in een meubelzaak, net als een olielucht in een autoshowroom of een bloemenlucht in een drogist. Het bedrijf TOPP uit Zevenaar is specialist op het vlak van geuren. Naast zo’n 9.000 geuren kunnen zij ook een uniek geurlogo samenstellen. De geuren worden samengesteld op basis van etherische oliën en zijn volkomen veilig voor mens, dier en milieu.
De verspreiding geschiedt door middel van geurmachines. Deze worden op strategische plekken en uit het zicht aan de muren geplaatst. Er zijn echter ook geurmachines met een dusdanig mooi design dat ze als stand-alone op een zichtbare plek worden gezet. Geurmachines zijn toepasbaar in ruimtes tot maar liefst 5.000 m2.

Meer weten?

Ga naar de website van TOPP en vraag een gratis proef aan: www.topp.nl

Dit artikel is geplaatst door (SanderW013), gegevens zijn bekend bij en geverifieerd door de beheerder van deze website.